31. oktober 2008

en tur til Ribe med Josefine og Rynke..

Vi har været så heldige at få en rigtig lækker vinterdragt/kørepose i gave- men jeg er bange for at Josefine vokser for hurtigt til at den kan passe vinteren over- så jeg måtte en tur omkring Ønskebørn i Ribe idag, som havde lagt en større model til side- og så røg der jo lige 3 par strømpebukser i posen også- det er lidt andet og varmere tøj der er behov for denne gang- ja faktisk den helt modsatte årstid end ved Pernille. Solen skinnede rigtig skønt og Rynke nød at være med, mens Josefine sov/ var rolig :-), så jeg fortsatte byturen i Ribes hyggelige gader og var en tur i genbrugsbutikken og i garnforetningen. Her blev det til indkøb af 7 nøgler Kauni 8/1 som jeg må finde et projekt til- havde måske håbet det kunne bruges dobbelt til FLS trøjen.. men er i tvivl om det- måske jeg skulle spørge webstrikkerne om det en gang... og til sidst fik jeg en tisse/spise/ammepause på BurgerKing- jeg vidste ikke den var kommet til Ribe- så der måtte jeg jo ind- men burgerne er ikke så gode som jeg syntes de var for 10 år siden- jeg kunne ihvertfald ikke smage den særlige flammegrillede smag som har gjort at jeg syntes de var bedre end Mac D...og fritterne var for fedtede... så mind mig lige om kun at bruge deres toilet og drikke deres kaffe næste gang :-)

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Det er hyggeligt at komme rundt og småshoppe lidt, og Ribe er jo skøn!

Kauni 8/1 i dobbelt udgave kan være noget tynd til en FLS, men du kunne måske regne maskeantallet om.

Nå ja, og McD og Burgerking har efter min mening altid været noget overvurderet, det er også kun for ungernes skyld at vi spiser der en sjælden gang i mellem.