15. december 2007

December "Strik in" i Esbjerg

Efter længere tids ønske om at komme til strik in ja så fik jeg endelig arrangereret et selv.... ta da, stor var min forventning til om der nu dukkede nogle webstrikkere op herovre i Esbjerg. Jo min sandten - jeg fik i torsdags besøg af Christa, Yt, Birgitte, Inger, Elna og Ingelise. Dorthe, Tineke og Bebiane ville også gerne med- meen arbejde og sygdom er jo lidt svært at udkonkurrere... Det blev en rigtig hyggelig dag- med inspiration til nye strikketøjer, tips og ideer og dejlig snak ved stuebordet over kaffekrusene- skønt med andet selskab end mødregruppen.
Pernille nød selvfølgelig den ekstra opmærksomhed og Rynke kastede sin store hundekrop ind under spisebordet mellem alle damebenene. Helt sikkert et arrangement som jeg vil gentage- det giver lidt ekstra liv i strikkepindene at have de dejlige damer på visit..... og jeg må så tilstå at jeg allerede i går var inde i Tinekes butik i Askov og købe lidt garn til 4 projekter.... FIRE... så bliv dog færdig med noget af det andeyt først Ellen... na, men jeg kan jo lige slå op og lave en strikkeprøve for at se pindestørrelsen osv- og så kan man jo ved nattetide når man ikke kan falde i søvn efter at være blevet vækket af et tørstigt barn, jo altid tænke over i hvilken rækkefølge tingene skal strikkes osv. Det er da rarere at tænke på end salg/ manglende salg af hus, arbejdsmængden på job, manglende maling af stakitter osv, ikke sandt :-)))

nå nu skal jeg pakke et par gaver ind- bilen kører om en time (måske) til Schleswig hvor Dennis' nevø og niece (deres Mor) skal have udleveret julegaverne- så passet skal også lige findes frem...

Ingen kommentarer: