12. august 2007

Pernille 5 måneder



På grund af travlheden omkring min fødselsdag d. 11/8- altså på Pernilles 5 måneders dag, glemte vi at tage fotos på selve dagen.. ja jeg fyldte kun 40 år, så det kan vel ikke være så vigtigt.. hm, er det ammehjernen der trykker eller hvad- nej selv om det var en helt uformel fest- kun med den nærmeste familie og en enkelt kammerat- så er det alligevel lidt stressende både at være værtinde for gæster, feriebørn, lave pizza til alles tilfredshed og høre på at ungen tuder af træthed hos sin far.. pu ha jeg får helt sved på panden.. det bliver jo helt nemt at komme på arbejde igen- og det havde jeg ikke troet jeg nogensinde ville tænke.. men der skal man da ikke høre på barnegråd- Dennis mener jeg er programmeret til at skulle blive stresset ved lyden for at tage mig af hende- og det har naturen jo nok indrettet sådan- smart for babyerne- ikke sandt?

Så her er et par billeder fra morgenen efter- hvor farmand hygger med en veloplagt 5 måneders pige- hun er en rigtig charmetrold..

Ingen kommentarer: