1. august 2007

Nye strik projekter

Nu har jeg efterhånden strikket en del på min hjemmeopfundne dominostrik sommertop- og trænger til til adspredelse. Det kan man jo nemt finde ved at låne nogle af alle de dejlige nye bøger som kommer i massevis i disse år.














Så inspireret af Erika Knights " Klassisk strik " har jeg købt garn på nettet hos Eventyrgarn.
De havde udsalg på Mayflowers supersoft m bomuld/ acryl. Jeg er meget spændt på hvordan det holder i brug- men jeg synes det var dejligt at strikke med og gav et ganske pænt resultat i glatstrik, som jeg normalt ikke får særligt jævnt. Desuden glæder jeg mig til at strikke forsidemodellen- V-hals sweateren- da jeg synes modellernes kanter og fashionering ved ud og indtagning er lækre.

Desuden fandt jeg noget gammelt bomuldsgarn i bunkerne som kan bruges til en sweater til Pernille. Jeg havde ellers bestemt mig til ikke at strikke tøj til hende da jeg strikker langsomt og hun gror hurtigt- men nu bliver det i en stor størrelse og i et simpelt mønster fra bogen "Sødt og blødt"

Ingen kommentarer: